阿伟可以

Behind Blue Eyes - Limp Bizkit

这是来自Limp Bizikt(软饼干乐队)2003年翻唱The Who合唱团的一首歌。《Behind blue eyes》忧郁的双眼背后

Limp Bizikt - 《Behind blue eyes》

软饼干乐队 - 《忧郁的双眼背后》

No one knows what it's like
没人能体会
To be the bad man
我的颓废
To be the sad man
我的悲伤
Behind blue eyes
忧郁的双眼背后
And no one knows What it's like
没人能体会 
To be hated
被人们厌恶
To be faded
被命运摆布
To telling only lies
满嘴只有谎言

But my dreams they aren't as empty
但是我的梦想并不空虚
As my conscious seems to be
如同我的良心
I have hours, only lonely
孤独终日相伴
My love is vengeance
我的爱处于报复
That's never free
从没得到过解脱


No one knows what its like
没人能体会
To feel these feelings
感受这些怨恨
Like i do, and i blame you!
就像我的所作所为,我责怪你
No one bites back as hard
没人会如此猛烈反咬
On their anger
当他们愤怒时
None of my pain woe
我的痛苦和悲伤
Can show through
深埋心底

But my dreams they aren't as empty
但是我的梦想并不空虚
As my conscious seems to be
如同我的良心
I have hours, only lonely
孤独终日相伴
My love is vengeance
我的爱处于报复
That's never free
从没得到过解脱

No one knows what its like
没人能体会
To be mistreated, 
被别人虐待
To be defeated
内心被击溃
Behind blue eyes
忧郁的双眼背后
No one know how to say
没有人能说出
That they're sorry and don't worry
听到这些很难过,别担心
I'm not telling lies
我没有说谎

But my dreams they aren't as empty
但是我的梦想并不空虚
As my conscious seems to be
如同我的良心
I have hours, only lonely
孤独终日相伴
My love is vengeance
我的爱处于报复
That's never free
从没得到过解脱

No one knows what it's like
没人能体会
To be the bad man
我的颓废
To be the sad man
我的悲伤
Behind blue eyes
忧郁的双眼背后



评论

热度(2)